piątek, 2 grudnia 2016

HOLMES 9

" Wszyscy szli na film Atak wąpierzy: legenda pomrocznych grobali, ale moi rodzice nie pozwalają mi oglądać filmów dla dorosłych. A wszyscy szli! Gdybym jednak powiedział rodzicom, zrobiliby jakąś bezsensowną uwagę o lemingach czy rzucaniu się w przepaść.
Spytałem Yodę, co robić, a wtedy Dwight odpowiedział tym swoim chrypiącym głosem:
- Chałą film jest.
Wiec mówię Dwightowi:
- Ale ja myślałem, że strasznie chcesz iść na to do kina!
- I dobrze myślałeś - powiedział Dwight. - Film będzie zarąbisty!
A sekundę potem znowu przestawia się na głos Yody, macha papierowym Yodą i mówi:
- Zupełnie do kitu jest. Tandetne specjalne efekty są. Pieniądze oszczędzić możesz.
No i w sumie nie poszedłem. Właściwie i tak nie miałem wyboru, przez rodziców.
W poniedziałek spytałem wszystkich, jak było. Powiedzieli, że do bani, a efekty specjalne były tandetne i szkoda im wydanej kasy. Nawet Dwight tak mówił."
Odpowiedzi przysyłajcie na adres: biblioteka42@interia.eu